Let’s get started from zero to millionaire !?

 

Słaby tytuł co? A jednak coś was przyciągneło… nie będę ściemniać i od razu wam powiem, że nie wiem jak zostać milionerem, jeżeli szukacie porad jak zgarniać dużo hajsów to też nie tutaj ale jeżeli wiecie jak to zrobić dajcie łapki w górę i  komenty 😉 Mój blog nie będzie opiewał w piękne zdania… gramatycznie spleciona gra słów też nie tu. Dobra zacznę może od początku dlaczego blog? Zawsze marzyłam o tym aby zostać projektantką wiecie tiule, muśliny, żorżety, wykroje….. no i w sumie poniekąd zostałam. (Na początku miał się też  tak nazywać blog zaprojektuj marzenia albo poprzez szkice do marzeń ale to chyba troche słabe co?). Do rzeczy projektuje, tylko nie do końca to co bym chciała. Mianowicie plakaty koszulki loga etc. Czasami robimy coś co nie do końca jest zgodne z naszą pasją, z naszymi pragnienami. Bo w końcu trzeba za coś zapłacić rachunki za światło, gaz, no i waciki też nie są przecież za free. Pamiętam, że jako dziecko jak jeszcze były pamiętniki pamiętacie?  ( w sumie to powinnam pisać pamietasz bo zakładam, że Wójek z ciotką nie zasiadają do komputera i odchodźi akcja typu ‘eeee Grażka dawaj nowy post od tej mode lode’)Więc pamiętasz złote myśli?/pamiętniki pewnie jeżeli masz z 18 lat to nie wiec tłumaczę i objaśniam, to taki facebook tylko na papierze. Tak, tak kiedyś nie było internetów i fejsbooków. Więc były tam pytania w tym jedno szczególne. Kim będziesz jak dorośniesz? Beka życia, do 12 roku życia pisałam -księżniczką.  Niestety mama nie poszła w tango z żadnym królem i musiałam wybrać inną karierę. Ale ta o której marzę i będę dążyć to właśnie ta. By projektować ciuchy, mam nadzieję, że blog mi w tym pomoże będę wstawiać tu rzeczy zrobione przeze mnie, ale nie tylko.

Leave a Reply

